Przykładowa strona

To jest przykładowa strona. Strony są inne niż wpisy na blogu, ponieważ nie tylko są stale umieszczone w jednym miejscu, ale także pojawiają się w menu Twojej witryny (w większości motywów). Większość ludzi umieszcza na swoich witrynach strony o sobie, na których przedstawiają się potencjalnym odwiedzającym. Przykładem takiej strony mogłoby być:

Cześć! Za dnia jestem gońcem, natomiast w ciągu nocy próbuję swoich sił w aktorstwie. To jest mój blog. Mieszkam w Los Angeles, mam wspaniałego psa, który nazywa się Jack i lubię piña coladę (i spacery w deszczu).

… lub taki tekst:

Firma Wihajstry XYZ została założona w 1971 roku i od początku swojego istnienia zajmuje się produkcją najlepszych wihajstrów. W naszej siedzibie w Gotham City pracuje ponad 2000 osób, które zajmują się robieniem całej masy fantastycznych rzeczy dla społeczności miasta.

Jako nowy użytkownik WordPressa powinieneś przejść do swojego kokpitu, aby usunąć tę stronę i utworzyć nowe strony z własną treścią. Baw się dobrze!

Nazywam się Jarosław Filipek. Jestem założycielem i prezesem firmy CODES. BrandValue.pl jest miejscem, na którym chciałbym podzielić się swoim 20 letnim doświadczeniem w budowie strategii rynkowych i strategii rozwoju opartych na marce. Jedną z barier w rozwoju firm, jaką często zauważałem, był brak integracji marketingu ze strategią biznesową. Gdy marketing rozumiał strategię firmy a zarząd traktował marketing jako inwestycję, przedsiębiorstwa uzyskiwały wyższe marże, szybko zwiększały udziały rynkowe oraz rozszerzały działalność na nowe rynki, wprowadzały nowe oferty i pozyskiwały nowe grupy klientów.

Według mnie, marka to coś więcej niż tylko wysoka świadomość rynkowa. To model biznesowy: tworzący trwałą przewagę konkurencyjną, optymalnie wykorzystujący zasoby i generujący wysoki zwrot z inwestycji. Drugim tematem, który chciałbym poruszać na BrandValue.pl są prawa własności do marek oraz transakcje na markach: zakup, sprzedaż i licencjonowanie. Każda fuzja, każde przejęcie wiąże się z nabywaniem i zbywaniem praw do marek. Nie każda firma ma prawa odpowiednio zabezpieczone, nie każda uzyskuje za nie optymalną cenę. Zapraszam do lektury artykułów, dyskusji i publikowania komentarzy.

BLOG BrandValue © 2016 All Rights Reserved

Designed by WPSHOWER

Powered by WordPress

SEO Powered By SEOPressor
WordPress SEO